Konkrete målSøk og kjeldekritikk Eleven kan: gjenkjenne symbolforklaringane til Creative Commons finne ut kven som står bak digitale kjelder og reflektere over kor påliteleg kjeldeopphavet er Eleven skal: vise til biletkjelder på korrekt måte etter APA-stilen Digital dømmekraft Eleven kan: drøfte konsekvensar av at innebygde algoritmar påverkar kva individet blir presentert for på internett vurdere kjelder ut frå SMART-modellen (synsvinkel, målsetjing, autoritet, relevans, tid) drøfte kva konsekvensar ekkokammer får for demokrati og samtalekultur Produksjon og opphavsrett Eleven kan: framstillle lineære funksjonar og andregradsfunksjonar i geogebra, samt relatere desse til praktiske situasjonar bruke digitale teikneprogram knytt til skisseproduksjon i kunst og handverk lage musikk gjennom å programmere og setje saman ulike lydar til eit lydbilete lage ein treningsplan ved hjelp av digitale verktøy Kommunikasjon og samhandling Eleven skal: kommunisere på engelsk med ungdommar på same alder om samfunnsaktuelle hendingar gjennom bruk av digitale plattformar Eleven kan: samanlikne og reflektere over korleis digitale medium påverkar språket Programmering/koding/algoritmisk tenking Eleven kan: bruke iterativ prosess i koding bruke programmering til å utforske naturfaglege fenomen Eleven skal: bruke tekstbasert programmering i Python og gjennomføre minimum tre oppgåver på nivå 4: Python | Kodeklubben (kidsakoder.no) Sist endra 23.06.2021 12.45