Konkrete målSøk og kjeldekritikk Eleven skal: trene på å kombinere informasjon frå ulike digitale og fysiske kjelder og presentere den med eigne ord Digital dømmekraft Eleven kan: reflektere etisk over korleis eleven framstiller seg sjølv og andre i digitale medium Produksjon og opphavsrett Eleven skal: skape samansette tekstar (tekst, lyd og bilete/film) på PC og presentere dei på ulike måtar digitalt designe eigne produkt og printe med 3D og/eller vinyl-/laserkuttar kunne bruke innrykk, sitatteikn og kolon i tekstarbeid i Word Kommunikasjon og samhandling Eleven skal: trene på å bruke digitale ressursar og ulike ordbøker i språklæring, tekstskaping og samhandling Programmering/koding/algoritmisk tenking Eleven skal: programmere ved hjelp av Micro:bit ved å gjennomføre minimum tre oppgåver på nivå 2: Micro:bit | Kodeklubben (kidsakoder.no) programmere i Scratch - gjennomføre minimum tre oppgåver på nivå 2: Scratch | Kodeklubben (kidsakoder.no) kunne utføre følgjande ved hjelp av blokkbasert koding i Scratch: - teikne trekantar og firkantar - teikne gjentakande mønstre kunne programmere med LegoWedo ved bruk av variablar, vilkår og lykkjer Sist endra 22.06.2021 18.00