Matematikk
- utforske og samanlikne eigenskapar ved ulike funksjonar ved å bruke digitale verktøy
- bruke funksjonar i modellering og argumentere for framgangsmåtar og resultat
- utforske matematiske eigenskapar og samanhengar ved å bruke programmering
Engelsk
- bruke ulike digitale ressurser og andre hjelpemidler i språklæring, tekstskaping og samhandling
- bruke kilder på en kritisk og etterrettelig måte
Samfunnsfag
- vurdere på kva måtar ulike kjelder gir informasjon om eit samfunnsfagleg tema, og reflektere over korleis algoritmar, einsretta kjelder eller mangel på kjelder kan prege forståinga vår
- bruke samfunnsfaglege metodar og digitale ressursar i eigne undersøkingar, presentere funn ved bruk av digitale verktøy og drøfte kor gyldige og relevante funna er
- utforske ulike plattformer for digital samhandling og reflektere over korleis digital deltaking og samhandling påverkar forma på og innhaldet i samfunnsdebatten
- utforske korleis teknologi har vore og framleis er ein endringsfaktor, og drøfte innverknaden teknologien har hatt og har på enkeltmenneske, samfunn og natur
- utforske og reflektere over eigne digitale spor og høvet til å få sletta spora og å verne om retten ein sjølv og andre har til privatliv, personvern og opphavsrett
KRLE
- sammenligne og vurdere kritisk ulike kilder til kunnskap om religioner og livssyn
- utforske og presentere hvordan elementer fra
- kristendom og andre religioner og livssyn kommer til uttrykk i medier og populærkultur
Kunst og handverk
- utforske hvordan digitale verktøy og ny teknologi kan gi muligheter for kommunikasjonsformer og opplevelser i skapende prosesser og produkter
- visualisere form ved hjelp av frihåndstegninger, arbeidstegninger, modeller og digitale verktøy
Naturfag
- analysere og bruke innsamla data til å lage forklaringar, drøfte forklaringane i lys av relevant teori og vurdere kvaliteten på eigne og andre sine utforskingar
- bruke og lage modellar for å forutsjå eller beskrive naturfaglege prosessar og system og gjere greie for modellane sine styrker og begrensingar
- utforske, forstå og lage teknologiske system som består av en sender og en mottakar
- bruke programmering til å utforske naturfaglege fenomen
Norsk
- uttrykke seg i ulike sjangre og eksperimentere med sjangre på kreative måter
- utforske og vurdere hvordan digitale medier påvirker og endrer språk og kommunikasjon
- lage sammensatte tekster og begrunne valg av uttrykksformer
- bruke kilder på en kritisk måte, markere sitater og vise til kilder på en etterrettelig måte i egne tekster
Kroppsøving
- reflektere over korleis ulike framstillingar av kropp i media og samfunnet påverkar bevegelsesaktivitet, kroppsidentitet og sjølvbilete
- forstå fleire typer kart og digitale verktøy og bruke dei til å orientere seg i kjende og ukjende miljø
Musikk
- skape og programmere musikalske forløp ved å eksperimentere med lyd fra ulike kilder
- bruke gehør og notasjonsteknikker som støtte i skapende arbeid
Mat og helse