Matematikk  
	- utforske og samanlikne eigenskapar ved ulike funksjonar ved å bruke digitale verktøy 
- bruke funksjonar i modellering og argumentere for framgangsmåtar og resultat 
- utforske matematiske eigenskapar og samanhengar ved å bruke programmering 
Engelsk  
	- bruke ulike digitale ressurser og andre hjelpemidler i språklæring, tekstskaping og samhandling 
- bruke kilder på en kritisk og etterrettelig måte 
Samfunnsfag 
	- vurdere på kva måtar ulike kjelder gir informasjon om eit samfunnsfagleg tema, og reflektere over korleis algoritmar, einsretta kjelder eller mangel på kjelder kan prege forståinga vår  
- bruke samfunnsfaglege metodar og digitale ressursar i eigne undersøkingar, presentere funn ved bruk av digitale verktøy og  drøfte kor gyldige og relevante funna er  
- utforske ulike plattformer for digital samhandling og reflektere over korleis digital deltaking og samhandling påverkar forma på og innhaldet i samfunnsdebatten  
- utforske korleis teknologi har vore og framleis er ein endringsfaktor, og drøfte innverknaden teknologien har hatt og har på enkeltmenneske, samfunn og natur  
- utforske og reflektere over eigne digitale spor og høvet til å få sletta spora og å verne om retten ein sjølv og andre har til privatliv, personvern og opphavsrett  
KRLE 
	- sammenligne og vurdere kritisk ulike kilder til kunnskap om religioner og livssyn 
- utforske og presentere hvordan elementer fra  
- kristendom og andre religioner og livssyn kommer til uttrykk i medier og populærkultur  
Kunst og handverk 
	- utforske hvordan digitale verktøy og ny teknologi kan gi muligheter for kommunikasjonsformer og opplevelser i skapende prosesser og produkter  
- visualisere form ved hjelp av frihåndstegninger, arbeidstegninger, modeller og digitale verktøy  
Naturfag 
	- analysere og bruke innsamla data til å lage forklaringar, drøfte forklaringane i lys av relevant teori og vurdere kvaliteten på eigne og andre sine utforskingar 
- bruke og lage modellar for å forutsjå eller beskrive naturfaglege prosessar og system og gjere greie for modellane sine  styrker og begrensingar 
- utforske, forstå og lage teknologiske system som består av en sender og en mottakar  
- bruke programmering til å utforske naturfaglege fenomen 
Norsk 
	- uttrykke seg i ulike sjangre og eksperimentere med sjangre på kreative måter  
- utforske og vurdere hvordan digitale medier påvirker og endrer språk og kommunikasjon   
- lage sammensatte tekster og begrunne valg av uttrykksformer 
- bruke kilder på en kritisk måte, markere sitater og vise til kilder på en  etterrettelig måte i egne tekster 
Kroppsøving 
	- reflektere over korleis ulike framstillingar av kropp i media og samfunnet påverkar bevegelsesaktivitet, kroppsidentitet og sjølvbilete 
- forstå fleire typer kart og digitale verktøy og bruke dei til å orientere seg i kjende og ukjende miljø 
Musikk 
	- skape og programmere musikalske forløp ved å eksperimentere med lyd fra ulike kilder 
- bruke gehør og notasjonsteknikker som støtte i skapende arbeid 
Mat og helse