Konkrete mål1. trinn Eleven kan: programmere utan datamaskin/nettbrett blokkprogrammere med fysiske einingar Eleven skal: gjennomføre kurs 1 på code.org 2. trinn Eleven kan: utforske ulike løysingar i blokkprogrammering i samhandling med andre elevar Eleven skal: gjennomføre kurs 2 på code.org 3. trinn Eleven skal: gjennomføre kurs 3 på code.org 4. trinn Eleven kan: blokkprogrammere med Sphero ved bruk av variablar, vilkår og lykkjer programmere med LegoWedo ved bruk av variablar, vilkår og lykkjer 5. trinn Eleven skal: programmere ved hjelp av Micro:bit ved å gjennomføre minimum tre oppgåver på nivå 1: Micro:bit | Kodeklubben (kidsakoder.no) programmere i Scratch - gjennomføre minimum tre oppgåver på nivå 1: Scratch | Kodeklubben (kidsakoder.no) gjennomføre kurs 4 på code.org programmere med LegoWedo ved bruk av variablar, vilkår og lykkjer 6. trinn Eleven skal: programmere ved hjelp av Micro:bit ved å gjennomføre minimum tre oppgåver på nivå 2: Micro:bit | Kodeklubben (kidsakoder.no) programmere i Scratch - gjennomføre minimum tre oppgåver på nivå 2: Scratch | Kodeklubben (kidsakoder.no) kunne utføre følgjande ved hjelp av blokkbasert koding i Scratch: - teikne trekantar og firkantar - teikne gjentakande mønstre kunne programmere med LegoWedo ved bruk av variablar, vilkår og lykkjer 7. trinn Eleven skal: programmere ved hjelp av Micro:bit ved å gjennomføre minimum tre oppgåver på nivå 3: Micro:bit | Kodeklubben (kidsakoder.no) programmere i Scratch - gjennomføre minimum tre oppgåver på nivå 3: Scratch | Kodeklubben (kidsakoder.no) kunne programmere med LegoWedo ved bruk av variablar, vilkår og lykkjer 8. trinn Eleven kan: forbetre algoritmane sine for å oppnå ynskt resultat i Code Combat kople micro:bit til lydeiningar og sette saman til eit lydbilde Eleven skal: bruke tekstbasert programmering i Python og gjennomføre minimum tre oppgåver på nivå 1 og 2: Python | Kodeklubben (kidsakoder.no) delta i First Lego League (pilot 2021, alle 2022) 9. trinn Eleven kan: programmere micro:bit til å kommunisere via radiobølger kode micro:bit til å fungere som terning/stein-saks-papir-spel og/eller andre variantar der ein må programmere inn sannsyn for at ei hending skal inntreffe Eleven skal: bruke tekstbasert programmering i Python og gjennomføre minimum tre oppgåver på nivå 3: Python | Kodeklubben (kidsakoder.no) 10. trinn Eleven kan: bruke iterativ prosess i koding bruke programmering til å utforske naturfaglege fenomen Eleven skal: bruke tekstbasert programmering i Python og gjennomføre minimum tre oppgåver på nivå 4: Python | Kodeklubben (kidsakoder.no) Sist endra 23.06.2021 13.36