Denne artikkelen er over 1 år gammel og kan innehold utdatert informasjon
Søk og kjeldekritikk
Eleven kan:
- gjenkjenne symbolforklaringane til Creative Commons
- finne ut kven som står bak digitale kjelder og reflektere over kor påliteleg kjeldeopphavet er
Eleven skal:
- vise til biletkjelder på korrekt måte etter APA-stilen
Digital dømmekraft
Eleven kan:
- drøfte konsekvensar av at innebygde algoritmar påverkar kva individet blir presentert for på internett
- vurdere kjelder ut frå SMART-modellen (synsvinkel, målsetjing, autoritet, relevans, tid)
- drøfte kva konsekvensar ekkokammer får for demokrati og samtalekultur
Produksjon og opphavsrett
Eleven kan:
- framstillle lineære funksjonar og andregradsfunksjonar i geogebra, samt relatere desse til praktiske situasjonar
- bruke digitale teikneprogram knytt til skisseproduksjon i kunst og handverk
- lage musikk gjennom å programmere og setje saman ulike lydar til eit lydbilete
- lage ein treningsplan ved hjelp av digitale verktøy
Kommunikasjon og samhandling
Eleven skal:
- kommunisere på engelsk med ungdommar på same alder om samfunnsaktuelle hendingar gjennom bruk av digitale plattformar
Eleven kan:
- samanlikne og reflektere over korleis digitale medium påverkar språket
Programmering/koding/algoritmisk tenking
Eleven kan:
- bruke iterativ prosess i koding
- bruke programmering til å utforske naturfaglege fenomen
Eleven skal:
Sist endra 23.06.2021 12.45