Konkrete målSøk og kjeldekritikk Eleven kan: kombinere nøkkelord for å finne informasjon vise til nettkjelder ved å legge til URL i arbeidet sitt Eleven skal: trene på å kombinere informasjon frå ulike kjelder på nettet og presentere den med eigne ord kjenne til fleire søkemotorar kjenne til følgjande omgrep: søkefelt og URL Digital dømmekraft Eleven kan: reflektere etisk over korleis eleven framstiller seg sjølv og andre i digitale medium Eleven skal vite kva ein kan gjere dersom ein ynskjer å bli kvitt uønskt innhald om seg sjølv på nett låse datamaskina når han/ho forlet den Produksjon og opphavsrett Eleven kan: lage digitale presentasjonar med tekst og bilete på PC klippe, lime inn, kopiere og markere tekst og bilete ved hjelp av hurtigkommandoar gje dokument fornuftige (hensiktsmessige) namn forstå mappe- og filstruktur opne Word i både online og skrivebordsversjon endre linjeavstand, font og storleik i tekstarbeid i Word utføre følgjande i Excel: summere celler og bruke cellereferansar til å lage enkle formlar gjenkjenne ulike filformat (.jpg, .pdf, etc) Kommunikasjon og samhandling Eleven skal: bidra med innlegg på digitale lærarstyrte delingsplattformer bruke Teams i samarbeid og kommunikasjon kunne stadfeste at beskjedar er lesne bruke Skooler som læringsplattform kjenne til digitale hjelpemiddel som kan vere til hjelp i arbeidet med lesing og skriving på PC kjenne til pålitelege digitale ordbøker og ta i bruk desse Eleven kan: å sende e-post til lærarar og medelevar via skuleeposten å dele dokument med lærar og medelevar Programmering/koding/algoritmisk tenking Eleven skal: programmere ved hjelp av Micro:bit ved å gjennomføre minimum tre oppgåver på nivå 1: Micro:bit | Kodeklubben (kidsakoder.no) programmere i Scratch - gjennomføre minimum tre oppgåver på nivå 1: Scratch | Kodeklubben (kidsakoder.no) gjennomføre kurs 4 på code.org programmere med LegoWedo ved bruk av variablar, vilkår og lykkjer Sist endra 22.06.2021 17.56