Konkrete målSøk og kjeldekritikk Eleven skal: trene på å kombinere informasjon frå ulike kjelder på nettet og presentere den med eigne ord Eleven kan: bruke digitalt kart til turplanlegging samanlikne korleis ulike kjelder kan gi ulik informasjon om same tema, og reflektere over korleis kjelder kan brukast til å påverke og fremje bestemte syn Digital dømmekraft Eleven kan: drøfte kva det vil seie å bruke dømmekraft sett i lys av reglar, normer og grenser bruke digitale ressursar til å samanlikne og drøfte produktinformasjon og reklame i ulike medium Produksjon og opphavsrett Eleven kan: bruke Excel Forms til å gjennomføre ei undersøking bruke rekneark til å framstille sektor- og søylediagram bruke rekneark til å finne gjennomsnitt, median og typetal lage og vurdere budsjett og rekneskap ved å bruke rekneark med cellereferansar og formlar bruke teknologi og digitale verktøy til å skape, øve inn og bearbeide musikk presentere data frå undersøkingar digitalt Kommunikasjon og samhandling Eleven kan: kommunisere og samhandle med medelevar om å skape samansette tekstar på PC og presentere dei på ulike måtar digitalt Programmering/koding/algoritmisk tenking Eleven skal: programmere ved hjelp av Micro:bit ved å gjennomføre minimum tre oppgåver på nivå 3: Micro:bit | Kodeklubben (kidsakoder.no) programmere i Scratch - gjennomføre minimum tre oppgåver på nivå 3: Scratch | Kodeklubben (kidsakoder.no) kunne programmere med LegoWedo ved bruk av variablar, vilkår og lykkjer Sist endra 22.06.2021 18.04