Konkrete målSøk og kjeldekritikk Eleven skal: trene på å gjenkjenne symbolforklaringane til Creative Commons Eleven kan: søke med kombinasjon av søketekst i gåseauge og stikkord finne og sortere kjelder etter “dei fire s-ane" (saklege, salege, sinte og seljande sider) vise til tekstkjelder på korrekt måte etter APA-stilen. Digital dømmekraft Eleven kan: drøfte skilnaden mellom å snakke direkte med nokon og å kommunisere via skjerm Produksjon og opphavsrett Eleven skal: lage ei undersøking basert på reelle data og presentere resultata av undersøkinga via diagram i rekneark lage digitale kunstverk ved hjelp av programmering lage arbeidsskisser ved hjelp av digitale verktøy kunne sette inn hyperkoplingar og endre namn på dei Kommunikasjon og samhandling Eleven kan: forstå digitale kart og teikne inn/søkje etter avstandar på digitale kart bruke GPS til å geocache Programmering/koding/algoritmisk tenking Eleven kan: programmere micro:bit til å kommunisere via radiobølger kode micro:bit til å fungere som terning/stein-saks-papir-spel og/eller andre variantar der ein må programmere inn sannsyn for at ei hending skal inntreffe Eleven skal: bruke tekstbasert programmering i Python og gjennomføre minimum tre oppgåver på nivå 3: Python | Kodeklubben (kidsakoder.no) Sist endra 23.06.2021 12.41