Konkrete mål

Søk og kjeldekritikk

Eleven skal:  

  • trene på å gjenkjenne symbolforklaringane til Creative Commons 

Eleven kan: 

  • søke med kombinasjon av søketekst i gåseauge og stikkord 
  • finne og sortere kjelder etter “dei fire s-ane" (saklege, salege, sinte og seljande sider) 
  • vise til tekstkjelder på korrekt måte etter APA-stilen. 

Digital dømmekraft

Eleven kan:  

  • drøfte skilnaden mellom å snakke direkte med nokon og å kommunisere via skjerm 

Produksjon og opphavsrett

Eleven skal:  

  • lage ei undersøking basert på reelle data og presentere resultata av undersøkinga via diagram i rekneark 
  • lage digitale kunstverk ved hjelp av programmering  
  • lage arbeidsskisser ved hjelp av digitale verktøy   
  • kunne sette inn hyperkoplingar og endre namn på dei   

Kommunikasjon og samhandling

Eleven kan:  

  • forstå digitale kart og teikne inn/søkje etter avstandar på digitale kart  
  • bruke GPS til å geocache 

Programmering/koding/algoritmisk tenking

Eleven kan:  

  • programmere micro:bit til å kommunisere via radiobølger 
  • kode micro:bit til å fungere som terning/stein-saks-papir-spel og/eller andre variantar der ein må programmere inn sannsyn for at ei hending skal inntreffe 

Eleven skal: