Konkrete mål

Konkrete mål

1. trinn

Eleven kan:

  • programmere utan datamaskin/nettbrett
  • blokkprogrammere med fysiske einingar

Eleven skal:

  • gjennomføre kurs 1 på code.org

2. trinn

Eleven kan:  

  • utforske ulike løysingar i blokkprogrammering i samhandling med andre  elevar 

Eleven skal:  

3. trinn

Eleven skal:  

  • gjennomføre kurs 3 på code.org 

4. trinn

Eleven kan:  

  • blokkprogrammere med Sphero ved bruk av variablar, vilkår og lykkjer 
  • programmere med LegoWedo ved bruk av variablar, vilkår og lykkjer

5. trinn

Eleven skal:  

6. trinn

Eleven skal:  

  • programmere ved hjelp av Micro:bit ved å gjennomføre minimum tre oppgåver på nivå 2: Micro:bit | Kodeklubben (kidsakoder.no) 
  • programmere i Scratch - gjennomføre minimum tre oppgåver på nivå 2:  Scratch | Kodeklubben (kidsakoder.no) 
  • kunne utføre følgjande ved hjelp av blokkbasert koding i Scratch: 
    - teikne trekantar og firkantar 
    - teikne gjentakande mønstre 
  • kunne programmere med LegoWedo ved bruk av variablar, vilkår og lykkjer 

7. trinn

Eleven skal:  

8. trinn

Eleven kan:  

  • forbetre algoritmane sine for å oppnå ynskt resultat i Code Combat 
  • kople micro:bit til lydeiningar og sette saman til eit lydbilde 

Eleven skal:  

  • bruke tekstbasert programmering i Python og gjennomføre minimum tre oppgåver på nivå 1 og 2: 
    Python | Kodeklubben (kidsakoder.no)  
  • delta i First Lego League (pilot 2021, alle 2022) 

9. trinn

Eleven kan:  

  • programmere micro:bit til å kommunisere via radiobølger 
  • kode micro:bit til å fungere som terning/stein-saks-papir-spel og/eller andre variantar der ein må programmere inn sannsyn for at ei hending skal inntreffe 

Eleven skal:  

10. trinn

Eleven kan:  

  • bruke iterativ prosess i koding  
  • bruke programmering til å utforske naturfaglege fenomen  

Eleven skal: