Denne artikkelen er over 1 år gammel og kan innehold utdatert informasjon
1. trinn
Eleven kan:
- programmere utan datamaskin/nettbrett
- blokkprogrammere med fysiske einingar
Eleven skal:
- gjennomføre kurs 1 på code.org
2. trinn
Eleven kan:
- utforske ulike løysingar i blokkprogrammering i samhandling med andre elevar
Eleven skal:
3. trinn
Eleven skal:
- gjennomføre kurs 3 på code.org
4. trinn
Eleven kan:
- blokkprogrammere med Sphero ved bruk av variablar, vilkår og lykkjer
- programmere med LegoWedo ved bruk av variablar, vilkår og lykkjer
5. trinn
Eleven skal:
6. trinn
Eleven skal:
- programmere ved hjelp av Micro:bit ved å gjennomføre minimum tre oppgåver på nivå 2: Micro:bit | Kodeklubben (kidsakoder.no)
- programmere i Scratch - gjennomføre minimum tre oppgåver på nivå 2: Scratch | Kodeklubben (kidsakoder.no)
- kunne utføre følgjande ved hjelp av blokkbasert koding i Scratch:
- teikne trekantar og firkantar
- teikne gjentakande mønstre
- kunne programmere med LegoWedo ved bruk av variablar, vilkår og lykkjer
7. trinn
Eleven skal:
8. trinn
Eleven kan:
- forbetre algoritmane sine for å oppnå ynskt resultat i Code Combat
- kople micro:bit til lydeiningar og sette saman til eit lydbilde
Eleven skal:
9. trinn
Eleven kan:
- programmere micro:bit til å kommunisere via radiobølger
- kode micro:bit til å fungere som terning/stein-saks-papir-spel og/eller andre variantar der ein må programmere inn sannsyn for at ei hending skal inntreffe
Eleven skal:
10. trinn
Eleven kan:
- bruke iterativ prosess i koding
- bruke programmering til å utforske naturfaglege fenomen
Eleven skal:
Sist endra 23.06.2021 13.36